.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
درنشست خبری مطرح شد ؛
شهردار مرزن آباد : جشنواره اکسیژن از ۷ تیرماه آغاز می شود
شمال نیوز : شهردار مرزن آباد در نشست خبری با اشاره به جشنواره اکسیژن از ۷ تیرماه شروع می شود، گفت: برپایی جشن غدیر و پیاده روی از جمله برنامه ها است.
شهردار مرزن آباد : جشنواره اکسیژن از ۷ تیرماه آغاز می شود

به گزارش شمال نیوز، کیانوش ردایی  دومین جشنواره فرهنگی، پژوهشی، علمی و اجتماعی اکسیژن برای دومین سال در شهر برگزار می‌شود، افزود: در این دوره از جشنواره رویکرد علمی و پژوهشی به آن افزوده شده است.

 

وی با عنوان اینکه فراخوان شعر و مقاله جشنواره حدود دو ماه قبل از طریق دبیرخانه مرکزی منتشر شد، افزود: تاکنون هزار اثر از مناطق مختلف کشور به دبیرخانه رسیده که در نوع خود بی نظیر بوده است.

 

وی با اظهار اینکه جشنواره به مناسبت عید قربان و غدیر است، زمان شروع آن را از هفتم تیرماه به مدت یک هفته ذکر کرد و افزود: مسابقات کشتی از جمله برنامه‌ها بوده که در سه وزن برگزار می‌شود.

 

شهردار مرزن آباد با بیان اینکه مسابقات کشتی از هفتم تیرماه به مدت دو شب برگزار می‌شود، گفت: به نفرات برگزیده این کشتی محلی، جوایز ارزنده‌ای داده می‌شود و در مسابقات فینال نیز، سرپهلوان معرفی و به وی بازوبند و جایزه نفیس اهدا می‌شود.

 

شهردار مرزن آباد با عنوان اینکه جایگاه ویژه ای برای مسابقات کشتی طراحی شده است، تصریح کرد: مسابقات کشتی جشنواره با حضور مهمان ویژه آقای قاسم رضایی از قهرمانان مسابقات کشتی فرنگی برپا می‌شود.

 

وی زمان افتتاحیه جشنواره را ۹ تیرماه ساعت ۲۰ شب ذکر کرد و افزود: اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری از جمله روایتگری با موضوع دفاع مقدس در مراسم افتتاحیه پیش بینی شده است.

 

 

 

ردایی با اظهار اینکه در این جشنواره نمایشگاهی با ۱۰ غرفه مختلف برای ارائه و عرضه محصولات مختلف برپا می‌شود، گفت: همچنین جشن غدیر همراه با همایش پیاده روی از دیگر برنامه‌های پیش روی است.

 

شهردار مرزن آباد اهدای لوح و تندیس جشنواره را در بخش‌های مختلف از دیگر برنامه‌های مراسم اختتامیه جشنواره ذکر کرد و گفت: اجرای نمایش خیابانی با موضوع دفاع مقدس و اجرای برنامه‌های هنری نیز در این جشنواره برنامه ریزی شده است.

 

وی ایجاد همدلی و شور و نشاط بین گروه‌ها و مردم را از جمله اهداف جشنواره بیان کرد و گفت: مرزن آباد به عنوان شهر علویان و اولین بیعت‌گاه دیار علویان به شمار می‌رود.

 

وی بودجه فرهنگی سال قبل شهر را ۱۰ میلیون تومان بیان کرد و گفت: امسال این بودجه به ۷۰۰ میلیون تومان افزایش یافته است.

 

مقداد میردار موسی پور دبیر جشنواره شهر اکسیژن نیز در این نشست با اشاره به اهداف جشنواره اظهار به شعار فرهنگ، اصالت و اصالت نیازمند مراقبت است، افزود: در جامعه مدرن کنونی باید نسبت به صیانت ارزش‌ها تلاش کنیم ودر عین حال نباید از پیشرفت غافل شویم.

 

وی کار فرهنگی رانیاز توسعه هر جامعه‌ای دانست و گفت: جشنواره شعر اکسیژن از نظر ارسال آثار رکورد بی نظیری را ثبت کرد و هزار و ۶۰ اثر به این جشنواره ارسال شده است.

 

میردار با عنوان اینکه داوران ملی آثار رسیده به جشنواره را قضاوت کردند، گفت: برپایی ورکشاب با موضوع تقابل هنر و جامعه با حضور صاحبنظران برجسته و ملی از جمله برنامه‌های جشنواره است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.076 seconds.